Zaměstnanecká karta je typ dlouhodobého povolení po cizince z třetích zemí.
Umožnuje cizincům legálně pracovat a zároveň pobývat v České republice po dobu delší než 90 dnů zpravidla 2 roky. Jedná se o povolení k zaměstnání a zároveň povolení k pobytu. Zaměstnanecká karta se vydává na konkrétní pracovní pozici u konkrétního zaměstnavatele.
Jak Vám pomohu pomoci?
- Poskytnu Vám kompletní poradenské služby,
- zastoupím Vás na všech orgánech státní správy, součinné ve věci získání zaměstnanecké karty,
- nahlásím volné pracovní místo na Úřad práce,
- připravím veškeré potřebné dokumenty k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu dle požadavků MVČR,
- informuji Vás o vašich povinnostech týkající se příjezdu cizince do ČR,
- připravím nezbytné dokumenty pro zaměstnavatele po příjezdu do ČR,
- pomohu Vám požádat o změnu či prodloužení zaměstnanecké karty.
Nejnovější komentáře